Doprava zdarma na všetko! Jesenné zľavy až do -68%
 

Často kladené otázky



  • Doprava a dodanie tovaru
  • Vrátenie tovaru, reklamácia
  • Nákup a registrácia

Ako dlho trvá dodanie objednávky?

Dodanie tovaru až k Vám domov trvá maximálne 9 pracovných dní.

Aký je spôsob dopravy?

Zásielku Vám doručí kuriér doručovacej spoločnosti GLS na dodaciu adresu, ktorá bola uvedená v objednávke.

Môžem platiť v hotovosti pri preberaní tovaru?

Áno. V prípade, že ste zvolili spôsob platby na dobierku, môžete zaplatiť kuriérovi v hotovosti.

Informuje ma kuriér pred doručením zásielky?

Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, avšak povinnosť telefonického upozornenia nemajú. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo, prípadne na doručujúceho kuriéra.

Čo ak som v práci?

V takom prípade si ako dodaciu adresu uveďte adresu Vášho pracoviska.

Nenašli ste odpoveď?

Ak ste nenašli odpoveď, ktorú hľadáte kontaktujte našu zákaznícku podporu TU.

Ako reklamujem tovar?

V prípade, že chcete vrátiť tovar z dôvodu odstúpenia od zmluvy alebo výmeny tovaru za inú veľkosť, vhodne zabaľte tovar, ktorý musí byť nenosený, nepoškodený, s originálnymi visačkami a odoslaný poštou doporučene, nie na dobierku do 14 dní od prevzatia tovaru.

Adresa: DOPORUČENE

ALABO
Hviezdoslavova 199

911 05 Trenčín


Na akú adresu mám zaslať tovar?

Tovar prosím pošlite DOPORUČENE na adresu:

ALABO s.r.o.
Hviezdoslavova 199 911 05 Trenčín

Dokedy môžem vrátiť tovar?

Z dôvodu výmeny veľkosti alebo odstúpenia od zmluvy nám môžete zaslať tovar do 14 dní od prevzatia.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamácie sa snažíme vybaviť ihneď, no vyhradzujeme si 3-5 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru a v zložitejších prípadoch reklamácie do 30 dní.

Ako dlho trvá výmena tovaru?

Novú objednávky vytvoríme do 7 dní od doručenia tovaru k nám. Následne trvá maximálne 9 pracovných dní do doručenia nového tovaru.

Koľkokrát môžem vymeniť tovar?

Váš tovar Vám vymeníme raz. Pri opakovanej výmene Vám vrátime Vaše peniaze.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Vaše peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru k nám.

Nenašli ste odpoveď?

Ak ste nenašli odpoveď, ktorú hľadáte kontaktujte našu zákaznícku podporu TU.

Ako nakupovať?

Na našej stránke si môžete nakúpiť tovar tak, že si vyberiete konkrétny tovar z katalógu produktov a kliknete na vybratý tovar. Táto akcia Vás presmeruje do detailu produktu, kde si najprv vyberiete dostupnú veľkosť tovaru a pridáte ho do svojho košíka.

Po vybratí všetkých tovarov, ktoré chcete nakúpiť, kliknite v pravom hornom rohu na nákupný košík, kde nájdete prehľad svojej objednávky. Po vyplnení potrebných údajov a spôsobe platby, objednávku potvrdíte.

Ak ste už registrovaný, prihláste sa cez „Môj účet“

Po potvrdení objednávky Vám zašleme potvrdzovací e-mail na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke.

Objednávka Vám bude doručená do 7-9 pracovných dní, ak je tak uvedené v detaile produktu.

Je registrácia povinná?

Nie. V našom e-shope Vás neobmedzujeme a nákup nie je podmienený registráciou.

Ako zistím, ktorá veľkosť mi sedí?

V prípade, že si nie ste istý veľkosťou, pomôže Vám naša tabuľka veľkostí TU.

Čo ak zistím, že tovar mi nesedí až po prvom vyskúšaní?

To nie je žiadny problém. Tovar môžete tovar bez problému vymeniť. Viac informácii o vrátení tovaru v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru.

Dá sa oblečenie vyskúšať pred nákupom na predajni?

ALABO je internetový obchod a nedisponujeme kamennými predajňami. No tovar môžete vymeniť po vyskúšaní bez akéhokoľvek problému.

Aké sú možnosti platby?

Zaplatiť môžete kuriérovi v hotovosti alebo máte možnosť zaplatiť pri vytvorení objednávky platobnou kartou, alebo službou PayPal.

Je možné zlúčiť viacero mojich objednávok?

Áno. U nás je možné zlúčiť viacero objednávok avšak len v prípade, že každá objednávka obsahuje rovnaký spôsob platby. V tom prípade môžete kontaktovať zákaznícku podporu TU.

Môžem objednávku zrušiť?

V prípade, že sme Vašu objednávku ešte neodoslali, môžete požiadať o zrušenie Vašej objednávky našu zákaznícku podporu TU.

Príde mi potvrdenie o zaslaní tovaru?

Áno, akonáhle Vám tovar odošleme, príde Vám oznámenie na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali do objednávky a v deň doručenia Vás bude telefonicky kontaktovať kuriér.

Nedostal som e-mail s potvrdením o mojej objednávke.

Je možné že bol chybne zadaný e-mail pri vytváraní objednávky alebo máte našu správu v sekcii spam poprípade reklama. Ak ste potvrdenie nenašli, kontaktujte zákaznícku podporu TU.

Ako sa zaregistrujem?

Registrovať sa môžete TU.

Zabudnuté heslo.

V prípade, že ste zabudli heslo môžete si ho obnoviť TU.

Zaslanie zabudnutého hesla.

Zabudnuté heslo Vám príde na e-mail, ktorý ste zadali pri registrácii. Ak Vám neprišlo, skontrolujte si priečinky spam alebo reklama. Ak ste ho nenašli, kontaktujte našu zákaznícku podporu TU.

Nenašli ste odpoveď?

Ak ste nenašli odpoveď, ktorú hľadáte, kontaktujte našu zákaznícku podporu TU.