Doprava zdarma na všetko! Jesenné zľavy až do -68%
 

Doprava a poštovné

 

Zásielky sú výhradne doručované:


Kuriérskou službou GLS (General Logistics Systems Slovakia s.r.o.) www.gls-group.eu

 

SPÔSOB DORUČENIA A PLATBY

do 24.99 €

NAD 25€

GLS - NA DOBIERKU

3.50€

1€

GLS - PREVODOM / KARTOU

     2.50€

 

ZDARMA

*poštovné GLS - 2.50€

*dobierka – 1€

V akom časovom rozmedzí vybavujete a odosielate objednávky?  

  • Pokiaľ nie je uvedené inak, dodacia doba je 7-9 pracovných dní od vytvorenia objednávky z dôvodu, že tovar skladom nedržíme. Môže sa stať, že nám zásielky meškajú z dôvodu sviatkov v týždni, alebo omeškania zo strany dodávateľa, za čo samozrejme neberieme zodpovednosť. Vaša objednávka Vám bude doručená najneskôr do 48 hodín od predania nami kuriérskej spoločnosti. O odoslaní tovaru budete informovaní prostredníctvom emailu.
  • Kuriéri GLS doručujú zásielky v pracovných dňoch, najčastejšie v čase od 8:00 do 18:00. Všetko záleží na mieste dodania, počasí i na samotnom dopravcovi.
  • Deklarovaný čas dodania sa môže predĺžiť z dôvodu problému pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov zo strany kuriérskej služby.

 

Môžem sledovať, kde sa môj balík nachádza?

Áno, samozrejme, akonáhle budete informovaný emailom, že vaša objednávka bude doručovaná kuriérom, môžete sledovať pohyb zásielky prostredníctvom linku v emaily.

 

 
Informuje ma kuriér pred doručením zásielky?

 

  • Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo.

 

Čo ak sa zásielka po odoslaní oneskorí?

Najjednoduchšie je kontaktovať dopravcu na telefónnych číslach uvedených nižšie.

  • GLS - 18 585 alebo +421 45 52 42 500 (v pracovných dňoch 8:00 - 18:00)
  • Môžete tiež kontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle +421 919 797979 (8:00-16:00) alebo použiť kontaktný formulár.

 

 
POZOR! Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a kontaktujte našu Zákaznícku podporu.